Tuesday, May 3, 2011

CINTA ? APE LHA~

salam~

hey , AWAK !
da lama kita tak CONTACT . .
setiap hari , saya akan TUNGGU call dari awak . .
hee ~
nak buad camne , tu da jadik TABIAT saya . .
harap awak ok kat sana ea . .
saya tak tau kenapa da lama kita tak contact2 ?
awak BUSY kodd . .
takpe , saya PAHAM . .
awak TAKE CARE lha dengan hidup awak . .
saya DOAKAN awak BAHAGIA selalu . .
lepas ney , hope kita KEEP IN TOUCH tau . .
saya SAYANG awak . .

<kisah di bawah ini tiada kena mengena dengan aku>

hari aku tengok Si F berbahagia dengan Si AS . sweet sanad dorang tu . tapi aku terpikir , kalau lha Si AJ nampak kemesraan Si F dengan Si AS tu , ape lha perasaan Si AJ tu . kesian Si AJ tu . haish~ ape lha cinta ney .

erm , semalam Si AZ da putus dengan pakwe dia , Si M .


bagi aku memang patut pown dorang putus . Si M tu ta orait lha . mengongkong . bosan . quad makan . haha ~ bagus lha clash pown . aku sokong 210% . so , Si AZ skunk dalam proses pemulihan . moge cepat lupakan Si M tu .

CINTA . . 

SENANG DECLARE , SENANG PUTUS . . SUSAH LUPA . . SENANG INGAT . . SENANG CARI . . SUSAH SETIA . . SUSAH FAHAM . . SENANG DERITA . . dan macam2 lagi boleh dikata . 

time bercinta :



tapi bila da putus :

tapi satu je SAYA nak cakap kat AWAK :