Friday, May 20, 2011

<< awak ney... BISKUT LHA !! =,="

JE VOUS DETESTE ! HALOHA , HAY AMOR !




HEY AWAK ! YE , AWAK TU ! 
AWAK TAO TA AWAK NEY MACAM BISKUT ? !  YE ! BISKUT ! 

                             
 KEJAP ADE , KEJAP HILANG ! GERAM TAO ! GRRRR~ 

LEN KALI KALO NA MENGHILANG TU , BGTAO DULU ! BUAD SAYA RISAU OUH ..


NHAISH~ NASEB NASEB~ ASAL DAPAT PAKWE , MESTY PAKWE PERANGAI BISKUT ! SABA JE LHAN  

hm .. tapi ade sorang je yang ta macam biskut .. hahaha .. yang 1st , ENCIK S . sebab tu ade orang cakap , pilihan yang pertama tu kadang kadang yang terbaik . haha .. tapi sekarang , ta bole bersama dea lha . rasa menyesal gak mintak clash dulu . ape lha . PADAN MUKA AKU ! 


apa apa pown , maaf lha ea . but now kita still MEMBER BAEK en ? oke lha tu . erm .. teringat zaman bersama ENCIK S , seronok ! macam budak budak je . erm .. miss moments bersama kamu . even kamu na mcm dulu , tapi lagi baek berkawan mcm sekarang ney ea . <anyway ,  masih sayang kamu tau> .
 

lepas tu , aku da ta minat na berkapel . but tiba tiba datang seseorang , ENCIK A , memang biscuit . ape lha . tapi ta kesah coz sayang dea pown , sayang maen maen je . ta serius langsung . hahaha ~ jahad nye aku . tengah dilamun uh , tiba tiba dea menghilang . lama pastu dea muncul and bagitaw da ade baru . hah ! sekarang sape yang jahad ? ! DEA ? HARUSLAH ! ! so , sekarang berkawan je lha dengan dea .


still nga tade pasaan na berpacar , datang plak lagi sorang , ENCIK N . wahh .... ini brand amad baek but sorry , saya tengah tade feeling na couple . kita tengah together sekarang tapi ntah lha . saya tade pasaan lha . that why saya layan awak kurang lebih je . hah ! awak pown sama , biscuit ! kejap senyap , kejap bising .. gigit idung kang .. tapi saya seronok together ngan awak . u make me happy lha jugak . thanks !


konklusinya , 
TAK NAK BERCOUPLE LHA !
MENYUSAHKAN !
MALAS NAK JAGA !
HAHA~