Saturday, May 7, 2011

FINALLY , I GOT IT !

AKHIRNYA ! AKU DAPAT KAU ! setelah pelbagai RINTANGAN , CABARAN dan DUGAAN , KAU AKU GENGGAM JUGAK . betapa tabah nya aku nak dapatkan kau .. aku GEMBIRA KAU MILIK AKU SEKARANG ! hahaha~ *evil laugh

< oke , ney citer lain pulak >
time kat tapak tu , tengah duk2 rilex , hilangkan pressure , aku nmpk sowg mamat ney .. fuh~ 
sket punye KACHAK










tergugat iman . astagfirullah~ 
dont know umo dea but bole agak , kompom baye2 aku je . CHINESE LOOK . pergh ! memang ta hengat lha . gentleman pown gentleman . pastu dea kua ntah pergi mana . aku tunduk balik ngadap henpon (tengah mesej _ Y _ _ , mampus aku kalau dea baca post ney). bila dea masuk je , tempat duduk da penuh , tinggal kat sebelah aku je kosong . apa lagi , dea datang n sambil senyum

"excuse . saya nak duduk situ ." 

wah~ arrogantly , aku bg dea lalu . haha .. aku memang sombong~ :P
memang bunga2 cinta ketika itu . 

hajat nak berburak , tapi aku kan pemalu .. haha ~ so , dea buad hal dea , aku buad hal aku (mesej _ Y _ _) . duk sebelah konon macam tade pasaan , bajet cool , tapi DALAM HATI ADA TAMAN ney beb .. haha .. actly , muka dea memang sebijik macam MAMAT TAK GUNA TU (_ _ R _ _) . haha .. sebijik glur . dengan chinese look , mata sepet , rambut pacak ! adoyai macam mana boleh kenan dengan spesis ini .
lantak lha . coz he's just my cinta seminit je . ape lha . da2 , g caik lain .. (tapi na iras macam tu jugak) haha .. glur ape ?!

~bye~