Tuesday, March 15, 2011

<< BIG APPLAUSE ^_^

HEEYYAA!!
new look ! special thanks to ANAK WAK SHAM for giving her hand + spending her time editedit myblog ney . nice yaw !

THANKS DARL!

paling comel ade PENGUIN lak kat tepi tu .. haha ..
macam mana pinqy bole ade kat situ dow ?.. <shuh! shuh!>

alala.. nyorok blakang bunga lak..

aku ta paham betui laa .. <macam leman raja lawak salu cakap>
purple ! purple ! 
macam mane aku bole minat purple skunk ney ea ? <entahlah>

smart ouh. go purple, go!
  

tu oke lagi , yang ta boleh bla tu , aku terminat PINK lak skunk . <geeeee>
harapharap warnewarne tu kejap je melekat kat aty ney ..

tak suka ! tak suka !

aritu pergi kedai baju <dengan mak> , mate aku asek duk usha baju kaler pink je . berkenan pulak ouh . huh ! <pelik rasanya>
apaapa pown , aku REMBAT satu baju <sebenarnya na rembat dua> . pergi dengan mak , so paw mak ah ! jimat duet aku ! <hajjah bakhil ney>
hahahaha .. <apa yang lawak dow>


hoho.. tiring holiday ouh.. kena buat kan assignment kak uda. huh! <buat sendrik lah>
 

sebagai adik yang BAIK , MITHALI lagi COMEL , aku pown tolong lah . boleh gak aku belajar buat assignment . <sambil nyelam minum air>


siap kena cium nan dolphin taw


oke lah . mrs. stomach said :
"grounge... grrrrr... im deadly hungry . dari tengahari aku ta jumpa makanan pown ..."


















ssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeedaaaaaaaaappppp



daa~