Wednesday, March 16, 2011

MATA>HATI>TANGAN

hai..
erm .. malam tak boleh tito .. apa boleh buat , blogblogblog !
tadi aku 'facebook'ing kejap , tibatiba ternampak post dea .. waa.. amat excited mo baca ..

excited sampai melompat dow
mana tak excited , orang yang aku ADMIRED sangatsangat dow .. dari form 3 dulu .. <wah ! gatal !>
tapi sekadar pemuja dari jauh je lah . <gila ko na dekat nan dea>
dea senior aku . dea form 5 , aku form 3 .. tak de sorang pown taw pasal ney . <terer ark aku simpan rahsia>
aku gelar dea , 
{PAKCIK KOPIAH HIJAU}
sebab ke mana saja dea pergi , kopiah kaler hijau tuh mesty melekat kemas kat kepala dea . <alim dow>

PAKCIK KOPIAH HIJAU

dea ney memang betulbetul CINTA SEMPURNA <bagi aku lah> . bertuah hidup kalau dapat dea . seriuz !
tapi bukan aku dapat pown . ta kan dapat ! <hahaha padan muka> . yelah , masa kat lower form dulu , aku ney geng budaqbudaq nakal@jahat . dea lak geng suraw . amat kontra ! senang kata , musuh ! kontra tak kontra , aku tetap usha dea dari jauh <pemuja dari jauh je lah> .

ciriciri utama :
  • mementingkan agama dari segala aspek <alhamdulillah>
ciriciri lain :
  • pandai menyanyi <suara sedap , geng nasyid kat maktab lama dea>

  • pemalu <sangatsangat>

  • cool <cara dea jalan>

aku ingat lagi time activity week . dea buat performance ; menyanyi . dengan khusyuknya aku tengok dea at atas stage tuh <rugi ta dapat rakam , masa tuh battery camera kong> . dea nanyi lagu BETTER MAN . tapi ta hafal lirik <dea tengok lirik kat tangan . aku nampak tau> . time grad , aku dapat rakam dea naik pentas amek sijil <da jdik stalker da aku ney> . sampai sekarang , aku simpan lagi video tu <kenangan dow>

hahahaha ... rasa kelakar bila ingat semua tuh . minat kat orang yang tak kenal kita pown . apaapa pown , tu semua cerita duludulu . sekarang ney , situasi semua da berubah . 

oke lah . habis satu episod ney aku citer pasal dea . biarlah dea bahagia dengan hidop dea dow .

~salam~