Sunday, February 6, 2011

*^*^*^*^*^*^*^*CONFUSSED!!!





it's hard to tell my mind to stop loving you when my heart still does..
yah! that right!
kepala serabut,, jiwa kosong,, hati terbang..


lukisan perasaan aku


aku tataw kenapa.. bila aku bukak page dia, aku taw sekarang da ta macam dulu dan time tu hati aku rasa sakit<ta taw sebab ape>. aku paksa untuk ta bukak page tu lg tapi tangan aku lagi bijak bergerak..


jari bertindak mengikut kata hati




every night i talk to the stars pretending its you.. it acts just like you.. far away and never replies to my questions..


ku tunggu mentari di hujung siang tapi ta ku sangka awan hitam menjelang




<kontang-kanting.. umbang-ambing.. tu aku rasa.. aku rasa aku hilang dari hati dia.. dia da bergerak bebas..>
sesuatu yang perlu aku akui: kau da pown pandai berpijak di tapakmu sendiri. tidak perlukan aku yang dulu selalu di sisi. kini kau da bersayap. jadi, terbanglah !!


kini ku lepas kau pergi


No one cares.
No one tries to understand.
No one sees me cry.
No one sees the scars on my arms.
No one asks me what's wrong.
No one loves me.
If I died,
It feels like no one would notice.



what next ??!




it is just apa yang aku rasa..luahan untuk diri sendiri ye..tade kena mengena nan owg lain..
hidup aku aku yang punya..apsal korang na sibukk ??!

aku mahu dunia aku



To give me all your love is all I ever asked,


Cause what you don’t understand is


I’d catch a grenade for you


Throw my hand on a blade for you


I’d jump in front of a train for you


You know I’d do anything for you


I would go through all this pain,


Take a bullet straight through my brain,


Yes, I would die for you..


But you won’t do the same..

aku lakukan apa yang aku fikirkan