Saturday, January 22, 2011

?? aKU Da ta SKola ??

percaya ta percaya, aku bukan lagi budak sekolah sekarang. memang aku ta percaya pown! yela.. dulu biasa bangun pagipagi, dan mulakan hidup as student {bangun subuh pergi surau, breakfast, bersiap then g kelas} . aku rindu zaman sekolah. aku na balik ke maktab, jadik budak sekolah. (even homework manggunung!) huwarghhh!!! rindunya!!! tu la, dulu time sekolah, ta sabasaba na abis. ney da abis, terhegehhegeh na balik ke sekolah. itulah manusia. ta suka apa yang sedang kita lalui tapi apa yang sedang dilalui itulah yang akan kita nantinanti bila kita ta akan dapatnya kembali. secebis kata untuk dirasa. hahaha. jadik budak ta sekolah ney ta best! yela.. pagipagi bangun lewat {kadangkadang sampai pukul 2petang} . sebenarnya da bangun pagipagi tu tapi memikirkan tade apa yang perlu dibuat, aku sambung tidur. na keje?? memang niat dihati selesai urusan amek lesen ney na keje, tapi... ta bole jugak. aku kena amek adik (Anis Haziqah) kat sekolah. daddy sekarang kerja da ta macam dulu. dulu bole cilokcilok amek anak. but now asek na ngikot orang tua kutuk tu je. huh! nyampah! bila na mampos gaknye! astagfirullah.. buat dosa kering aku. ok, tutup cite sal keje. duduk kat rumah ney aku pikir na hasilkan karya je. yela.. cerpen, cerita pendek.. tapi guess what had happenned? aku kering idea!! aku ta taw nape.. kalau kat maktab mencurahcurah idea mari. aku terpikir "mungkin ke ney disebabkan orang tersayang (tenggiling) tu tade kat sisi aku?" dan memang itu la jawapannya. lagi satu bila duduk rumah je, aku tataw jalan cerita hidup orang lain. so, aku ta dapat idea. kalau kat maktab, macammacam jenis orang aku jumpa. macammacam idea aku bole create. hm.. sebab tu aku bosan da ta skola ney!!ok la! tu je kowt na say kat sini.. lazly, M>S>A>SANGATSANGAT!<3 
RINDU CEKGU NGAJAR KAT DEPAN!!

RINDU NA TIDO DALAM KELAS!!

ER.. CUME KHAYALAN.. TA PERNAH DAPAT NOMBOR SATU KOSONG KOSONG NEY!!