Wednesday, September 8, 2010

wut can i do??

apa bole buat. ini jalan cerita hidup aku yang da ditentukan olehNya. aku ta salah Dia. aku ta salahkan sesiapa. nak salahkan diri sendiri?? aku da ta mampu. aku da penat asyik na salahkan diri sendiri je. bia la hidup aku macam ney. hidup mesti diteruskan. hadapi dunia dengan senyuman. senyuman adalah penawar. aku cyunk kmo. aku tau aku ta bole hidup dalam life kmo untuk selamanya. tapi aku harap aku ta kan lupakan kau. orang yang paling bermakna. paling-paling berharga. aku sedar aku ta bole nak buang sayang aku kat kau. tapi aku perlu lakukannya. aku da letih mencuba sampai aku da ta daya da. ubat apa yang kau bagi kat aku sampai aku jadik macam ney.. aku penat.. manusia akan rasa bosan dengan hidup aku. hanya aku yang bole jalaninya. dan korang jalanilah hidup korang sendiri. aku da banyak bebel ney. k la. sampai sini dulu warkah aku.   salam....