Sunday, September 12, 2010

&&&& RayA PeRTaMA &&&&

haa.. raya datang lagi..
raya taon ney meriah sket coz angah balik, along balik..
cuma along balik lambat sket..
asal kan dia balik..
hmm..
pagi raya tu, nak tau apa yang aku buat??
tido, bangun sampai pkul 9 [ngantok glur coz mlm raya tu ta tito]. then, bangun-bangun je, kak ude jerit.
"Azira! bangun! pakai bju raya! nak tangkap gambo masuk fb!"
adoyai memetir betul suara dia.
aku pown bangun, mandi-mandi, siap-siap and pakai baju raya [tema hijau].
kak ude da siap..
kak ngah da siap..
aku da siap..
anis da siap..
apa lagi.......
kachik! kachik! [bunyi flash camera].
enjoy kitorang amek gambo.
mase tu pulak time orang nga ta ramai.
hehehe...
hampir penuh memory card henpon kak ngah..
dlm banyak-banyak gambo, aku suka gambo ney:


hahaha..
4org anak dara Pak Harun..
sume muke poyo glur..
kanan tu kak ude, pastu anis, then kak ngah and yang paling ayu+manis tu aku la..
pagi raya sampai tengah hari kitorang empat bradek [+adek sedara sikit] sakan amek gambo je.
masuk je petang, hambik ko!
ta menang tangan!
ramai datang..
sedara mara.. kawan mak.. [along pown blk petang tu]
memang bizi+penat glur nak melayan..
hahaha..
k la..
jari suda penat nak patuk-patuk ini keyboard..
buhbye dulu ea..

pic raya pertama: