Friday, September 2, 2011

TOGETHER !

aku ta tao camne bole jadik , tapi ia da terjadik .
so mungkin aku patut biar je ianya terjadik sebab memang sepatutnya da lama ia perlu terjadik . 
{haha..berbelit tak ayat aku?}

>peningbaca<

¯sudah lama mencari , tapi tak ku temui
rasa yang selalu 
ada di hati 
memang benar aku sudah jatuh cinta 
memang benar kata hati ku pada mu¯

>ownerlagu<

hm ..
dari form 4 dea sanggup tunggu 
aku pown tatau na kata apa lagi
mungkin memang JODOH aku dengan dea
{tapi macam kecik lagi na pikir pasal jodoh en?}

>hanyamamputersenyum<

anyway , aku memang suka berkawan kawan dulu ,
dan dengan LAMANYA !
memang padan lha dea kena tunggu lama lama
{hee..peace untuk awak!}


>peaceyo<
dan aku ta suka "perasaan" tu datang dengan paksaan
means , secara mintak (kapel)
aku lagi suka bila perasaan tu datang dengan SENDIRINYA !


>lovelovelove<

mula mula dulu memang lha , layan macam seorang kawan je 
baru kenal kan
da lama lama aku kenal 
(even ta banyak yg aku tau pasal dea)
dea ney baik lha
maken lama kitorang jadik rapat
oh yeah !
terbaik !

>bermuladenganberkawan<

kurang lebih 
2 tahun aku kenal dea
tiba tiba terasa na jadik lebih dr kawan
since dea pown da lama na
and kitorang pown da lama kenal
so , go on
{eley,suke lha tu.hee.}

so , now we're TOGETHER
and hopefully
untuk
FOREVER ..