Thursday, September 29, 2011

AKU vs HANDPHONE KAU !!

HAI !

lama gila aku tak blog2 .. amad bizi hidup kat sini . kalau tak bizi pown aku mengambil kesempatan yang ada untuk REHAD !!

haha~

actually , banyak gila aku nak citer . tapi ney pown aku cilok2 time nak blog . means , tak banyak masa lha nak bercerita . so , aku nak cakap sikit je lha kat sini ..

aku GERAM gila bila aku jadik "BATU" o "TUNGGUL" o "PAPAN" o "RUMPUT" tepi jalan time aku lepak nan budak tu .

jap agey bukan nya dea lepak nan aku , dea lepak nan HANDPHONE dea je .


 tapi time aku cam malas lha na kacau dea nan handphone dea tu , dea kata aku SOMBONG , TA NAK KAWAN DEA . da kalau aku lepak nan dea , bercakap nan dea tapi dea asyik nan phone je , apa jadah aku ney . da aku berburak sesorang . baik aku ta yah hang out nan dea .
BENGONG !

24hours nan handphone . aku malas na kacau . handphone tu lagi bermakna banding nan aku ney . ikut suka kau lha .


oke , BYE !