Sunday, June 12, 2011

KEMBAR LAIN MAK DIFF BAPAK !!

HEYYA ! HAYYA ! HOYYA ! HIYYA !

huuu ,, sini ade satu story wa mao mory . pasal kembar lain genetik ney .

 kat kolej de sorang mamat kat dalam kelas wa yang wa ta bole bla .. cam syiod ! muka dea cam AMMAR YUSRI !! sebijik ! seriuz ! 1st time aku masuk kelas , aku terkejut glur !
"eh ! asal mamat ney kat sini ? ? ?"
pastu ade sesi ice-breaking baru aku tao dan dapat memastikan yang dea tu bukan AMMAR YUSRI .. patut lha ta tego aku . tapi muka memang sebijik sama . nama dea FAHMI dak MRSM GEMENCHEH


pastu nga ice-breaking tu , datang lak sorang lagi budak . lambat masuk coz sesat caik kelas . adoyai ~ yang ney muka sebijik cam AYIE .. tersentak aku jap . tapi aku ta terkejut cam aku nampak FAHMI tu . yela , tak mungkin AYIE at situ . dea tu da tua ! haha .. rupa-rupa nya , nama dea FAKHRUDDIN dak TERENGGANU . tapi muka dea lebih kurang AYIE woo~


then ade lagi sorang . minah ney muka dea sebijik muka ADEK aku ; ANEES ! pergh ! rasa cam na sepak2 je muka dea . apehal nta sama dengan muka ADEK aku . gigit idung kang . hm .. nama dea AIN dak KULAI . tapi sama ta sama lha jugak . mata je kodd yang sama2 SEPED ! hahahaha~


k, tutup citer sal kat kelas . now at kuliah lak . masuk dewan kuliah , aku toleh kanan , toleh kiri and terstop . waaa !!! ade lagi sorang . serupa nya muka dea !! kali ney mamat tu muka sebijik muka mamat yang aku admire masa aku form 3 . aku pernah post pic mamat tu at blog ney .. PAKCIK KOPIAH HIJAU !!! memang sama gila muka .. aku pown mengusha lha dea tiap kali kuliah . whether secara sengaja o ta sengaja .

haish ~
pelik lha .. kenapa ramai sanad muka yang sama ney . gigit idung korang kang ..

that all , thank you ~